KENT VS HIVES


Första singeln från Kents nya skiva som släpps 25 april finns nu på spotify, 999, nästan 7 minuter lång! 

Jag tror att jag gillar den.. eller jo det gör jag definitivt, den känns jävligt mycket KENT. Och det är inte helt omöjligt att den tar över som sista låt istället för Mannen I Den Vita Hatten ( 16 År Senare ) under sommarens turné. Låten har lite samma mäktiga känsla, och även om den aldrig kommer att kännas lika magisk så är den iaf 25 sekunder längre.


Även The Hives släpper nu (idag faktiskt) sin första singel Go Right Ahead från skivan Lex Hives som kommer i juni. Låten är väl si sådär kan jag tycka, ingen sensation direkt. LIte tråkig till och med.. tror dock att Pelle och grabbarna kan göra den lite bättre i deras rätta element, på festivalscenen.

Ser fram emot plattorna!!


KENT - HIVES 1-0 ! 






Kent – 999






The Hives – Go Right Ahead



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0