Premiär!

Då var man med blogg då!
Tanken är att denna bloggen ska vara en plats där jag kan få utlopp för mitt behov av att dela med mig av den musik jag lyssnar på och att du som läser bloggen kanske ska få lite sköna tips om musik du borde lyssna på.
Jag skulle redan här kunna redogöra för vilken typ av musk som kommer dyka upp här men jag tror jag låter er upptäcka det allteftersom istället.

Två återkommande inlägg på bloggen kommer att vara veckans Album och veckans Låt där jag kommer att uppmärksamma låtar eller album, både nya och gamla, som är värda det av någon anledning. Jag kommer självfallet försöka att recensera spelningar och festivaler jag åker på, vilket kanske inte är så många då studentplånboken inte tillåter det, men en och annan ska det ändå kunna bli.

Där satt premiären då!

Hoppas att någon där ute ska tycka bloggen är läsvärd och framförallt gilla musiken som dyker upp här.
Rivstartar med veckans Album som måste bli det som jag tror har betytt mest för hur min musiksmak har utvecklat sig..

Välkommen som fan hit till min blogg i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0