Dikta på Spotify!

Upptäckte precis till min stora förtjusning att isländska Dikta har hittat ut på Spotify! 

Jag fick höra detta fantastiska band på en flygning mellan Reykjavik och Boston i sommras av en ren slump, och för det är jag evigt tacksam! I våras släppte dom albumet Get it together utanför Island som i mitt tycke konkurerar om de bästa skivorna under 2011. Hoppas innerligt att dom spelar i närheten snart så man kan få chansen att se dom, missade ju tyvärr att dom spelade i köpenhamn i september.

Get it together får bli veckans album då. Kvalitet rakt igenom hela skivan, en såndär utan svaga låtar! Låten Thank you är så förbannat fin att man nästan blir tårögd.

Skrota matkassar, Ipads och spikmattor!
För detta album, mina vänner, är årets julklapp!
Håll tillgodo!


Dikta



Get it together, grym skiva!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Gilla!

2011-12-19 @ 21:29:12
Postat av: Hampus

"From now on" tycker jag är det starkaste kortet i den leken :)

2011-12-19 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0